piątek, 17 grudnia 2010

Gofry.

Składniki (na 5 gofrów):
  • 3 łyżki otrąb (mogą być owsiane, albo 2 owsiane i 1 pszennych)
  • 2 jajka
  • 1 łyżka skrobi/mąki kukurydzianej
  • 1,5 łyżeczki kakao
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2  łyżki serka homo
  • 2 łyżki słodzika w płynie

Otręby wymieszaj z serkiem. Zostaw na 5 min. W tym czasie rozdziel żółtka od białek i ubij białka, ale nie na sztywno, tylko tak żeby była piana, ale nie sztywna (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :)). Otręby i żółtka wymieszaj, dodaj słodzik, skrobię/mąkę i proszek oraz kakao. Dokładnie wymieszaj. Dodaj białka.
Piec w gofrownicy (jeśli będą się przyklejały to wysmaruj gofrownicę ręcznikiem nasączonym oliwą z oliwek, u mnie obeszło się bez smarowania :)).

Przepis pochodzi z TEJ strony .

Na koniec możesz je jeść same albo z serkiem homo waniliowym, ja jestem na III fazie więc położyłam na to jeszcze pokrojoną pomarańczę pyyycha ;0)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz