czwartek, 18 listopada 2010

Rolada Cappuccino.

Po raz kolejny eksperymentuję z kremem do ciasta ,no i się wie że z ciastem też ;0))

Chyba już wiem jaki będę robić wypiek świąteczny, tylko nie wiem czy w formie rolady czy może w formie biszkoptu przekładanego kremem.

Przepis na biszkopt oczywiście TEN
tylko dodałam dodatkowo łyżeczkę odtłuszczonego kakao (DecoMorreno)

A teraz ten aksamitny pyszny krem

SKŁADNIKI:
  • budyń śmietankowy
  • szklanka mleka
  • 10 tabletek słodzika
  • 2 czubate łychy serka homo ( ja dałam trzykrotnie mielony)
  • 3-4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 2 łyżeczki żelatyny
  • odrobina wrzątku
Gotujemy budyń na szklance mleka ( część odlewamy do rozpuszczenia słodziku i wymieszania proszku)

W kubeczku rozpuszczamy żelatynę w odrobinie wrzątku.

Kiedy budyń przestygnie miksujemy go razem z serkiem i kawą w granulkach ( jeżeli ktoś chce może ją rozpuścić w żelatynie ,ja dodałam jeszcze 2 tabletki słodzika)

Dolewamy przestudzoną żelatynę i miksujemy.

Gotową masę przekładamy na biszkopt ,zwijamy roladę ,zawijamy w folię i wkładamy do lodówki by masa stężała.

Jeżeli masa jest zbyt rzadka to trzeba włożyć na chwilę do lodówki ,gdy zacznie tężeć wtedy wylać na biszkopt ,będzie łatwiej zwijać roladę i krem nie będzie uciekał ;0)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz